Γνωρίζεται από που προέρχεται η επισκεψιμότητα, στον ιστότοπό σας;
Μήπως αναρωτιέστε πώς μπορείτε να την βελτιώσετε;
Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δημιουργήσετε νέους #leads – πελάτες, για την επιχείρησή σας. Και αν δεν το κάνετε, σε τακτική βάση, είναι σίγουρο ότι χάνετε πολλούς πιθανούς νέους πελάτες!
Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου για τον ιστότοπο σας δεν είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, όπως φαντάζονται οι περισσότεροι. Ακολουθώντας, τις παρακάτω, απλές, συμβουλές θα μπορέσετε να βελτιώσετε την κατάταξή σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα.
Αρχικά, δεν χρειάζεται να είστε ειδικός στο SEO για να χρησιμοποιήσετε αυτές τις συμβουλές.
Όταν μιλάμε για βελτιστοποίηση περιεχομένου, αναφερόμαστε σε διάφορες στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την ορατότητα και την αποτελεσματικότητα του περιεχομένου μας. Το SEO παίζει εξαιρετικά κρίσιμο ρόλο σε αυτό.
Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι πρέπει να βελτιστοποιείτε το περιεχόμενό σας πρωτίστως για το κοινό της επιχείρησης σας
Γιατί;
Επειδή αν το περιεχόμενό σας είναι προσβάσιμο από το κοινό και γραμμένο με τέτοιο τρόπο που θα μπορούν να το διαβάσουν και να το κατανοήσουν, θα είναι εύκολο για τους crawlers των μηχανών αναζήτησης να το βρουν και να το κατατάξουν.
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας τόσο για το κοινό που στοχεύετε, όσο και για τις μηχανές αναζήτησης.
Αλήθεια, γνωρίζετε το κοινό σας;
Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο, είναι απαραίτητο να έχετε υπόψη το κοινό που απευθύνεστε. Κατανοώντας τις προκλήσεις, τα προβλήματα και τις ερωτήσεις του κοινού σας, μπορείτε να προβλέψετε τις ανάγκες τους. Αυτό σας επιτρέπει να παράγετε περιεχόμενο όπου οι επισκέπτες σας, θα το κρίνουν ως σημαντικό και χρήσιμο κάνοντας τους να επισκέπτονται συχνότερα την ιστοσελίδα σας.
Προκειμένου να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό σας, είναι χρήσιμο να το κατηγοριοποιήσετε σε διαφορετικά κοινά, με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, για κάθε ένα από αυτά. Έτσι θα έχετε ξεκάθαρη εικόνα του κοινού που απευθύνεστε, προκειμένου να αρχίσετε να παράγετε περιεχόμενο προσανατολισμένο σε αυτά.
Τώρα που γνωρίζετε το κοινό σας, είναι καιρός να…
εξοικειωθείτε με την συνθήκη ΕΑΤ (Expertise, Authority, Trustworthiness)
H συγκεκριμένη συνθήκη , αφορά τρείς βασικούς παράγοντες προκειμένου το περιεχόμενο σας, να αξιολογηθεί ως χρήσιμο, από το κοινό που στοχεύετε..
Πρόκειται για ένα σύνολο κριτηρίων που χρησιμοποιεί η Google για να μετρήσει το κύρος ενός ιστότοπου. Γενικά, οι ιστότοποι που έχουν καλό κύρος, βάση της συγκεκριμένης συνθήκης, έχουν βελτιωμένη κατάταξή, στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.
Για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας με αυτόν τον τρόπο, θα πρέπει να λάβετε υπόψη τα παρακάτω:
- (Expertise): Επιδείξτε την εξειδίκευση σας και τη γνώση σας στον τομέα που δραστηριοποοιήστε μέσω της παροχής καλής ποιότητας περιεχομένου. Δημιουργήστε με άλλα λόγια περιεχόμενο που προσφέρει πρακτικές συμβουλές, αναλύσεις, προβλέψεις και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που μπορεί να βοηθήσει τους επισκέπτες σας.
- (Authority): Δείξτε ότι είστε μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω εξωτερικών συνδέσμων από άλλους αξιόπιστους ιστότοπους που αναφέρονται στο περιεχόμενό σας. Επίσης, μπορείτε να παρουσιάσετε την ομάδα σας και τα πιστοποιητικά σας για να ενισχύσετε την αξιοπιστία σας.
- (Trustworthiness): Παρέχετε αξιόπιστες πληροφορίες και αποφεύγετε τη διάδοση ψευδο-επιστημονικών πληροφοριών. Μια καλή πρακτική είναι να αναφέρετε τις πηγές σας και να παρέχετε πληροφορίες επαλήθευσης για το περιεχόμενό σας.
Άλλες στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τη βελτίωση της ορατότητας του περιεχομένου σας:
Αναζητήστε λέξεις-κλειδιά: Ερευνήστε και εντοπίστε τις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το αντικείμενο της επιχίρησης σας και χρησιμοποιήστε τις στις περιγραφές, τίτλους και περιεχόμενο των άρθρων σας.
Βελτιστοποίηση meta-δεδομένων: Προσθέστε meta-δεδομένα, όπως τίτλοι σελίδων, περιγραφές και ετικέτες, που βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενό σας και να το παρουσιάσουν στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Κοινωνικά δίκτυα: Επικοινωνήστε με το κοινό σας μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης και προωθήστε το περιεχόμενό σας. Αυτό μπορεί να αυξήσει την απήχηση του περιεχομένου σας και να προσελκύσει περισσότερους αναγνώστες.
Τέλος, να θυμάστε ότι η βελτιστοποίηση του περιεχομένου είναι μια διαρκής και συνεχώς εξελισσόμενη διαδικασία. Θα πρέπει να παράγετε ποιοτικό περιεχόμενο ανά τακτά χρονικά διάστηματα, αξιολογώντας το κοινό σας με σκοπό να ικανοποιήσετε τις ανάγκες του και ιδανικά να τους μετατρέψετε σε πελάτες!