Χυμοί και Τσαι Pfanner

Pfanner

H εταιρεια Pfanner, μέσω του επίσημου αντιπροσώπου της στην Ελλάδα, την εταιρεία Sparos Dil, ανέθεσε στη Digital Sapiens το πλάνο προβολής σε ψηφιακά μέσα. Συγκεκριμένα, η εταιρεία Digital Sapiens, ανέλαβε την υλοποιήση αναπτυξης της στρατηγικής της εταιρείας στα Social Media και το Google καθώς και ενέργειες στα σημεία πώλησης.

Το όνομα #Pfanner αντιπροσωπεύει μια εταιρία, ένα εμπορικό σήμα και μια
φιλοσοφία, που είναι: «Να κάνουμε ό, τι είναι δυνατό για να παράγουμε
προϊόντα υψηλής ποιότητας, χρησιμοποιώντας τα δώρα της φύσης».

Οι άνθρωποι, οι ανάγκες τους, η ασύγκριτη γεύση, η ποιότητα, η ευεξία βρίσκονται στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της εταιρείας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σε κάθε επίπεδο της παραγωγικής διαδικασίας αλλά και όλες τις υπόλοιπες διαδικασίες που χρησιμοποιούμε (π.χ. μάρκετινγκ, διαφήμιση κ.λπ.)
εφαρμόζουμε τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας. Αυτός είναι ο λόγος που ορίσαμε την Digital Sapiens ως τον ψηφιακό μας συνεργάτη στην Ελλάδα.

Ιδιαίτερα για την προσοχή τους στην λεπτομέρεια καθώς και το πάθος τους για οτι κάνουν, είπε ο υπεύθυνος μαρκετινγκ της εταιρίας για την Ελλάδα.

 

Υπηρεσίες Digital Sapiens:

Social Media Marketing, Performance Marketing

Ιστοσελίδα πελάτη: www.pfanner.com

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Για Περισσότερες Λεπτομέρειες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο