Μετά από δύο χρόνια απουσίας, λόγω της πανδημίας, το μεγαλύτερο Festival μπίρας στον κόσμο, Oktoberfest, άνοιξε τις πύλες του και πάλι στο κοινό. Η Paulaner ως μια από τις έξι παραδοσιακές ζυθοποιίες της πόλης που έχει το προνόμιο να συμμετέχει σε αυτό, γιορτάζει ξανά, μαζί με τους εκατομμύρια φίλους της ανά τον κόσμο.
Time to celebrate, ονομάσαμε την καμπάνια που σηματοδοτεί την έναρξη της μεγαλύτερης γιορτής στον πλανήτη και στην Ελλάδα, θέλοντας να μοιραστούμε με τους λάτρεις του brand, στιγμές χαράς και απόλαυσης!
Πως? Σκανάρωντας το QR code που δημιουργήσαμε στο neck hanger του μπουκαλιού,
οδηγείσαι στο microsite και καταχωρείς τον μοναδικό κωδικό, για να δεις αν κέρδισες τα εβδομαδιαία συλλεκτικά δώρα αλλά και να λάβεις μέρος στην τελική κλήρωση, με δώρο ένα ταξίδι στο Μόναχο, με όλα τα έξοδα πληρωμένα, για να ζήσεις από κοντά την εμπειρία Paulaner.
Η ενέργεια υποστηρίχτηκε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, in store promo υλικά στις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής Πανελλαδικά και Google/YouTube Ads.
Let’s Celebrate, the Paulaner way!#Prost