Σε ένα πολύ ανταγωνιστικό και διαρκώς εξελισσόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν ιδανικό και παράλληλα οικονομικό τρόπο προσέγγισης και ανάπτυξης νέου πελατολογίου για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Γιατί;
Α. Ενημέρωση
Διαρκής ενημέρωση του κοινού – στόχου για το προϊόν και τις υπηρεσίες που παρέχονται από την εταιρεία δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης και πιστότητα, άρα ικανοποιημένους πελάτες.
Β. Social Listening
Ακούμε τους πελάτες μας σε πραγματικό χρόνο, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους και αναπροσαρμόζουμε τις λειτουργίες της εταιρείας, με σκοπό την κάλυψη αυτών, δημιουργώντας ευχαριστημένους και πιστούς πελάτες.
Γ. Customer service
Από την παρακολούθηση των λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης αλλά και των ειδοποιήσεων – μηνυμάτων που λαμβάνουμε στις σελίδες, προκύπτουν ερωτήματα και προβληματισμοί οι οποίοι πρέπει να απαντηθούν και να επιλυθούν, με σκοπό την αποκόμιση θετικής εμπειρίας για τον επισκέπτη.
Δ. Σχέσεις εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας
Είναι γεγονός ότι οι καταναλωτές βασίζονται στις συστάσεις του στενού οικογενειακού περιβάλλοντος ή των φίλων, για την επιλογή ενός brand ή υπηρεσίας. Η απόφασή τους επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό στην διαδικτυακή έρευνα των κριτικών – απόψεων του κοινού, προκειμένου να αποφασίσουν τι και αν θα αγοράσουν. Η εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία για την εταιρική φήμη, χτίζεται καθημερινά με το διαμοιρασμό απόψεων – κριτικών του κοινού για τα προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχετε. Η ενεργή ενασχόληση με απαντήσεις σε ερωτήματα και κριτικές, χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης και δημιουργούν πιστότητα.
E. Μελετήστε τους ανταγωνιστές σας
Καθώς συμμετέχετε ενεργά στην επικοινωνία με τους νέους ή δυνητικούς πελάτες είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τι λέει το κοινό στόχος για τους ίδιους τους ανταγωνιστές σας. Η παρακολούθηση του ανταγωνισμού θα σας «δώσει» πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη στρατηγική που ακολουθούν, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, προκειμένου να αναπροσαρμόσετε τις εταιρικές σας πρακτικές και να διαφοροποιηθείτε!
Αν θέλετε να μάθετε πως μπορείτε να το αξιοποιήσετε αποτελεσματικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κερδίσετε νέους πελάτες για τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας, επικοινωνήστε μαζί μας!