Αρχική > Influencer Marketing > Influencer Marketing Trends 2024 – 2025

Το influencer marketing συνεχίζει να παίζει καθοριστικό ρόλο στο digital marketing και  οι αλλαγές στην τεχνολογία και την συμπεριφορά των καταναλωτών, διαμορφώσαν και  διαμορφώνουν, νέα δεδομένα το 2024 αλλά και την χρονιά που θα ακολουθήσει.  Η ομάδα της Digital Sapiens με την μακρόχρονη εμπειρία της  στην διαχείριση Influencer Marketing Campaigns, για λογαριασμό των πελατών της, «αφουγκράζεται» τις ανάγκες τους, προσφέροντας τις κατάλληλες λύσεις, για να συνδεθούν με το κοινό τους,  καλλιεργώντας πρωτίστως εμπιστοσύνη και χτίζοντας διαχρονικές σχέσεις.

1.Χρήση εργαλείων AI για την επιλογή των κατάλληλων Influencers

Τα agencies χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο στην καθημερινότητα τους,  εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, για αρκετά από τα καθημερινά τους tasks όπως και για την επιλογή και την ανάλυση της απόδοσης των influencers, που θα προτείνουν στους πελάτες τους, με βάση τις ανάγκες της κάθε καμπάνιας.  Οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης  (AI) διευκολύνουν την ανάλυση του κοινού, της απήχησης και της αυθεντικότητας των influencers, κάνοντας την επιλογή, περισσότερο στοχευμένη και αποτελεσματική,  για τις εταιρείες που θα αποφασίσουν να συνεργαστούν μαζί τους.

2.Στροφή προς το Creator Economy

Το 2024 αλλά και το 2025,  η δημιουργικότητα και  η αυθεντικότητα του περιεχομένου,  θα καθορίσει την επιτυχία των influencer campaigns. Οι δημιουργοί περιεχομένου που δεν φοβούνται να πειραματιστούν και να καινοτομήσουν, θα είναι αυτοί που θα ξεχωρίσουν. Τα brands και οι εταιρείες, θα συνεργάζονται περισσότερο, με influencers, που αποδεδειγμένα προβάλουν  αυθεντικές εμπειρίες για το κοινό τους, χτίζοντας εμπιστοσύνη για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

 3.Βιωσιμότητα και Κοινωνική Ευθύνη

Οι καταναλωτές πλέον επιθυμούν να σχετίζονται με προϊόντα και υπηρεσίες που υποστηρίζουν βιώσιμες πρακτικές και προάγουν την κοινωνική ευθύνη. Οι influencers που ευθυγραμμίζονται με αυτές τις αξίες, είναι σίγουρο ότι θα είναι προτιμητέοι σε σχέση με τους υπολοίπους, κερδίζοντας την  εμπιστοσύνη του κοινού που τους ακολουθεί.

4.Προσωπικές Ιστορίες και UGC (User-Generated Content)

Τα brands επενδύουν σε καμπάνιες που βασίζονται σε πρωτότυπο  περιεχόμενο που δημιουργούν οι ίδιοι οι content creators.  Η δημιουργία αυθεντικού περιεχομένου από αυτούς και η ενσωμάτωση προσωπικών στοιχείων από την καθημερινότητα τους  σε αυτές, θα κάνουν τις συγκεκριμένες καμπάνιες περισσότερο engaging, προσελκύοντας ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό κοινού, που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα ή υπηρεσίες της εταιρείας.

5.Αύξηση Συνεργασιών σε Νiche Markets

Οι εταιρείες έχουν ξεκινήσει να  επικεντρώνουν  τις στρατηγικές τους, σε πιο εξειδικευμένα κοινά, όπως για παράδειγμα οι vegan influencers, οι sustainability advocates ή οι εκπρόσωποι της τεχνολογίας, για να δημιουργήσουν  στοχευμένες και αποτελεσματικές καμπάνιες. Η ανεύρεση τέτοιων Influencers για τα brands ή/και τις υπηρεσίες, είναι το νέο trend και αυτό που διαφοροποιήσει την στρατηγική marketing της κάθε εταιρείας, προσεγγίζοντας και μιλώντας σε μεγαλύτερο εύρος κοινού.

Το influencer marketing αλλάζει και τα brands  που προσαρμόζονται  και είναι ενημερωμένα για τις  νέες τάσεις, θα έχουν ξεκάθαρο πλεονέκτημα σε σχέση με τον  ανταγωνισμό τους.

Η ομάδα της  Digital Sapiens, μπορεί να αξιοποιήσει αποτελεσματικά αυτές τις σύγχρονες τάσεις και για την δική σας εταιρεία,  δημιουργώντας ξεχωριστές εμπειρίες για το κοινό στόχος σας, μέσα από την επιλογή των κατάλληλων influencers,  με σκοπό τους μετατρέψει σε πελάτες!

Eπικοινωνήστε μαζί μας, για να αναλύσουμε τις ανάγκες της επιχείρησης σας και να σας προτείνουμε τον τρόπο για να επιτύχετε τους εταιρικούς σας στόχους.

📧 | info@digitalsapiens.gr
☎️ | +30 2130992217

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Για Περισσότερες Λεπτομέρειες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο