Αρχική > Χωρίς κατηγορία > Γιατί Είναι Σημαντικό να Ζητάτε Reviews από τους Πελάτες σας;

Ζώντας στον χαοτικό κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, σήμερα, οι αξιολογήσεις των πελατών (reviews) έχουν γίνει ένας από τους πιο ισχυρούς παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση αγοράς. Ωστόσο παρατηρούμε από τις επαφές μας με υπάρχοντες η δυνητικούς πελάτες της Digital Sapiens, ότι πολλές επιχειρήσεις υποτιμούν τη σημασία τους ή διστάζουν να τις ζητήσουν. Στην πραγματικότητα, οι αξιολογήσεις δεν είναι απλά “καλές να υπάρχουν” αλλά ένα κρίσιμο εργαλείο που μπορεί να μεταμορφώσει την εικόνα και την απόδοση της επιχείρησής σας.

Διαβάστε παρακάτω έξι (-6-) λόγους, γιατί είναι σημαντικό να ζητάτε κριτικές, χτίζοντας αξιοπιστία για την επιχείρηση σας, βλέποντας τις πωλήσεις σας να αυξάνονται!

  1. Αυξάνουν την Εμπιστοσύνη και την Αξιοπιστία της Εταιρείας σας

Οι σημερινοί καταναλωτές εμπιστεύονται τις αξιολογήσεις, όσο και τις προσωπικές συστάσεις. Σύμφωνα με έρευνες, πάνω από το 90% των ανθρώπων διαβάζουν reviews πριν προχωρήσουν σε κάποια αγορά. Όταν μια επιχείρηση έχει θετικές κριτικές, αποκτά αυτόματα αξιοπιστία και δημιουργεί αίσθηση εμπιστοσύνης.

  1. Βελτιώνουν την Ορατότητα του website σας στις μηχανές Αναζήτησης

Οι αξιολογήσεις των πελατών, ενισχύουν το SEO της επιχείρησής σας. Περισσότερα reviews σημαίνουν περισσότερο «φρέσκο» περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης, κάτι που αυξάνει την πιθανότητα να εμφανιστείτε πιο ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα. Επιπλέον, οι θετικές αξιολογήσεις συμβάλλουν στην αύξηση του CTR (Click Through Rate), που είναι βασικός παράγοντας  για το SEO.

  1. Σας Παρέχουν Πολύτιμο Feedback για Βελτίωση

Τα reviews δεν είναι απλώς διαφήμιση. Είναι ένας τρόπος να μάθετε τι λειτουργεί και τι όχι στην επιχείρησή σας. Οι πελάτες σας είναι οι καλύτεροι κριτές για την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, και τα σχόλιά τους μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε αδυναμίες και να γίνετε καλύτεροι.

  1. Ενισχύουν τις Πωλήσεις σας

Ένα καλό review μπορεί να είναι ο παράγοντας που θα πείσει έναν διστακτικό πελάτη να προχωρήσει στην αγορά. Ακόμη και οι αρνητικές κριτικές, όταν απαντηθούν σωστά, μπορούν να ενισχύσουν την εικόνα σας, δείχνοντας ότι ακούτε και νοιάζεστε για τους πελάτες σας.

  1. Ενδυναμώνουν τις Σχέσεις με τους Πελάτες σας

Ζητώντας από τους πελάτες σας μια κριτική, τους δείχνετε ότι η άποψή τους έχει σημασία. Αυτή η προσέγγιση δημιουργεί μια πιο προσωπική σχέση και ενισχύει τη δέσμευσή τους με την επιχείρησή σας.

Πώς να Ζητήσετε Κριτικές (Reviews);

  • Φροντίστε να το κάνετε Εύκολο: Παρέχετε άμεσους συνδέσμους σε πλατφόρμες όπως Google, Facebook ή το Trustpilot.
  • Ζητήστε το Σωστά: Στείλτε ένα email ή μήνυμα με ευγενική προσέγγιση και τονίστε πόσο εκτιμάτε, τον χρόνο που θα δαπανήσουν, για να το κάνουν.
  • Απαντήστε σε Όλες τις Κριτικές: Είτε είναι θετικές είτε αρνητικές, οι απαντήσεις δείχνουν ότι είστε ενεργοί και ενδιαφέρεστε να γίνεται καλύτεροι.

Τα reviews είναι η φωνή των πελατών σας και το κλειδί για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Αν δεν ζητάτε κριτικές, χάνετε μια τεράστια ευκαιρία να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη, να αυξήσετε τις πωλήσεις και να χτίσετε μια ισχυρή σχέση με το κοινό σας.

Στη Digital Sapiens, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε μια στρατηγική για να συλλέξετε και να αξιοποιήσετε τις αξιολογήσεις των πελατών σας.

Eπικοινωνήστε μαζί μας, για να αναλύσουμε τις ανάγκες της επιχείρησης σας και να σας προτείνουμε τον τρόπο για να επιτύχετε τους εταιρικούς σας στόχους.

| www.digitalsapiens.gr

| info@digitalsapiens.gr

| +30 2130992217

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Για Περισσότερες Λεπτομέρειες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο