Αρχική > Performance Marketing > Performance Marketing: Όταν η αύξηση των online πωλήσεων της επιχείρησης σας, είναι αυτοσκοπός.

Στρατηγικές για τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων, για την επιχείρηση σας (ROI)  

Η  Digital Sapiens, διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία στην παροχή στρατηγικών προσέγγισης πελατών, σε εταιρείες που θέλουν να μεγιστοποιήσουν τις online πωλήσεις τους.  Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις σήμερα χρειάζονται κάτι περισσότερο για την ενίσχυση των online πωλήσεων, για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.  Η αναγκαιότητα για μετρήσιμα αποτελέσματα σε συνδυασμό με βέλτιστες πρακτικές,  αποτελεί μονόδρομο στην επίτευξη των εταιρικών τους στόχων.

Το performance marketing είναι η βασική στρατηγική για κάθε εταιρεία που επιδιώκει τη μέγιστη απόδοση της επένδυσής της (ROI) και τη δημιουργία leads, μέσω της ανάλυσης πληροφορίων και δεδομένων, που καθορίζουν τη στρατηγική marketing.

Τι είναι το Performance Marketing;

Το performance marketing είναι όλες εκείνες οι  διαδικτυακές στρατηγικές marketing, όπου το διαφημιστικό μπάτζετ μίας εταιρίας, επενδύεται μόνο σε συγκεκριμένες, μετρήσιμες ενέργειες όπως ο αριθμός των κλικς, οι πωλήσεις ή οι εγγραφές σε μια φόρμα, αντί πχ για προβολές.

Αυτή η  προσέγγιση, είναι ιδανική για επιχειρήσεις που θέλουν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο, το διαφημιστικό μπάτζετ που επενδύουν.

Performance Marketing : Βασικά στοιχεία μιας επιτυχημένης στρατηγικής!

Στόχευση με βάση τα δεδομένα

Το αποτελεσματικό performance marketing ξεκινά με επίκεντρο την ακριβή στόχευση του κοινού που μας ενδιαφέρει αλλά και του αποτελέσματος που θέλουμε να επιτύχουμε. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Google Analytics, το Facebook Ads Manager και άλλες πλατφόρμες ανάλυσης, προκειμένου να συλλέξουμε πληροφορίες σχετικά με τις συμπεριφορές, τα δημογραφικά στοιχεία και τις προτιμήσεις του κοινού – στόχου σας. Αυτά τα δεδομένα σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε στοχευμένες καμπάνιες που είναι πολύ πιθανό να μετατραπούν σε πωλήσεις.

 

Διαφήμιση Pay-Per-Click (PPC)

Το PPC αποτελεί βασικό στοιχείο του performance marketing. Πλατφόρμες όπως το Google Ads κ.λ.π, σας επιτρέπουν να υποβάλλεται προσφορές για λέξεις-κλειδιά και να πληρώνετε για κάθε κλικ, ως προς την  αναζήτηση αυτών των λέξεων. Επιλέγοντας τις σωστές λέξεις-κλειδιά, μπορείτε να στοχεύσετε διαδικτυακούς χρήστες που αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες παρόμοιες με τις δικές σας, αυξάνοντας τις πιθανότητες μετατροπής τους, σε πελάτες.

Affiliate Marketing

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο του performance marketing είναι το affiliate marketing. Οι συνεργασίες με influencers, bloggers και άλλους δημιουργούς περιεχομένου, μπορούν να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα του brand σας, πληρώνοντας μόνο για μετατροπές, των επισκεπτών σας, σε πωλήσεις. Το affiliate marketing είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να προσεγγίσετε νέα κοινά που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχετε.

Conversion Rate Optimization (CRO)
Βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπής της επισκεψιμότητας της εταιρικής σελίδας

Η δημιουργία επισκεψιμότητας στη σελίδα που διαθέτετε, δεν εξασφαλίζει από μόνη της την αύξηση των πωλήσεών σας. Για να δείτε τις προσπάθειές σας ν αποδίδουν καρπούς, επικεντρωθείτε στη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για μετατροπές των επισκεπτών, σε πελάτες. Βελτιώνοντας τον σχεδιασμό των σελίδων προορισμού (landing pages), απλοποιώντας τη διαδικασία αγορών και προσφέροντας εξατομικευμένες εμπειρίες, μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη και να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπής των επισκεπτών σας, σε πελάτες.

Retargeting και Remarketing

Οι επισκέπτες μιας εταιρικής σελίδας, δε μετατρέπονται σε πελάτες απο την πρώτη επίσκεψη. Οι καμπάνιες retargeting – remarketing υπενθυμίζουν στους υποψήφιους πελάτες το προϊόν ή την υπηρεσίας σας, προβάλλοντας διαφημίσεις σε διάφορους ιστότοπους. Εργαλεία όπως το Facebook Pixel και το Google Remarketing σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε τους επισκέπτες και να τους επαναπροσεγγίζετε με εξατομικευμένες προσφορές ή υπενθυμίσεις.

A/B Testing

Η δοκιμή A/B είναι απαραίτητη σε κάθε στρατηγική performance marketing. Δοκιμάζοντας διάφορες στρατηγικές διαφημίσεων, εικαστικών, κειμένων, σελίδων προορισμού και ακόμα και διατάξεων ιστοσελίδων, μπορείτε να εντοπίσετε τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας. Τακτική δοκιμή και βελτιστοποίηση μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές βελτιώσεις στο (CTR) και τελικά, στις μετατροπές των επισκεπτών σας, σε πελάτες.

Performance Marketing: Βέλτιστες Πρακτικές

Εστίαση στο ROI, όχι μόνο στην επισκεψιμότητα

Η επισκεψιμότητα ενός ιστοχώρου είναι ένα στοιχείο που δείχνει την δυναμική ενός ιστοτοπου, αλλά οι μετατροπές είναι αυτές που πραγματικά μετράνε στο performance marketing.  Η έμφαση σας θα πρέπει να είναι στον τελικό στόχο—είτε πρόκειται για πωλήσεις, εγγραφές ή κάποιο άλλο μετρήσιμο στόχο.

Αξιοποιήστε σωστά τις ενέργειες Retargeting

Χρησιμοποιήστε τις ενέργειες Retargeting, χωρίς να “κουράσετε” το κοινό που στοχεύετε.

Αποφύγετε να βομβαρδίζετε το κοινό σας με πάρα πολλές διαφημίσεις. Η υπερβολική έκθεση μπορεί να οδηγήσει σε “κόπωση” των διαφημίσεων και σε χαμηλότερο CTR.

Παρακολουθήστε και αναλύστε τα αποτελέσματα – μετρήσεις σας

Η χρήση εργαλείων παρακολούθησης όπως το Google Analytics, για να παρακολουθείτε τις καμπάνιες σας είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να επικεντρωθείτε σε ουσιώδεις μετρήσεις όπως CPA (Κόστος απόκτησης πελάτη), το ROAS (Απόδοση διαφημιστικής δαπάνης) και των ποσοστών μετατροπής των επισκεπτών σας, σε πελάτες, προκειμένου να φτάσετε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Συμπεράσματα για το Performance Marketing

Το performance marketing είναι κάτι περισσότερο από μια τάση – είναι απαραίτητο για τις  επιχειρήσεις που στοχεύουν σε διαρκώς αυξανόμενη και μετρήσιμη ανάπτυξη. Με τις κατάλληλες στρατηγικές, μπορείτε να στοχεύσετε αποτελεσματικά το κοινό – στόχος, να βελτιστοποιήσετε τη διαφημιστική σας δαπάνη και να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας (ROI).

Η ομάδα της Digital Sapiens, μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις και να προσεγγίσετε νέους πελάτες για την επιχείρηση σας, προτείνοντας σας, την κατάλληλη στρατηγική performance marketing,  για την επιχείρηση σας.

Eπικοινωνήστε μαζί μας, για να αναλύσουμε τις ανάγκες της επιχείρησης σας και να σας προτείνουμε τον τρόπο για να επιτύχετε τους εταιρικούς σας στόχους.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Για Περισσότερες Λεπτομέρειες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο