Στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του online marketing, τα social media αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο, για τις επιχειρήσεις. Το 2024, η σημασία της διατήρησης μιας ολοκληρωμένης παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις, είναι επιτακτική. Κατανοώντας τις αλλαγές, στα συγκεκριμένα μέσα, μπορείτε να τα αξιοποιήσετε αποτελεσματικά, προκειμένου να ενισχύσετε την εικόνα ή/και τις πωλήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρηση σας.
Σε αυτό το άρθρο, θα μοιραστούμε μαζί μας κάποιες χρήσιμες συμβουλές και ιδέες που θα σας βοηθήσουν να είστε μπροστά από τις εξελίξεις, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του brand σας, το 2024.
Tο κοινό – στόχος. Το επίκεντρο της στρατηγικής σου!
Το 2024, κάνε το κοινό σου επίκεντρο της στρατηγικής σου, αφού πρώτα έχεις κατανοήσει πλήρως τις προτιμήσεις, τις συμπεριφορές και τις ανάγκες του.
Ασχολήσου ενεργά με τους ακόλουθους των σελίδων σου, απαντώντας σε σχόλια, ερωτήσεις – απορίες που προκύπτουν (Q&A) ή πραγματοποίησε δημοσκοπήσεις, για να μάθεις περισσότερα για τις ανάγκες τους.
Αυτή η μορφή αλληλεπίδρασης μαζί τους, όχι μόνο θα δημιουργήσει μια αμφίδρομη σχέση επικοινωνίας, αλλά θα ενισχύσει και την πιστότητα του κοινού που σε ακολουθεί, για τα προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρείας σου.
“Υιοθέτησε” video περιεχόμενο
Η κυριαρχία του video περιεχομένου, θα συνεχιστεί και το 2024. Πλατφόρμες όπως το TikTok, τα Instagram (Reels) και το YouTube θα παραμείνουν εξαιρετικά δημοφιλείς, προσφέροντας τεράστιες ευκαιρίες αύξησης της απήχησης του περιεχομένου σου, στο κοινό το οποίο απευθύνεσαι.
Υιοθέτησε την συγκεκριμένη στρατηγική στην δημιουργία περιεχομένου σου και φτιάξε βίντεο σύντομης διάρκειας, σε διαφορετικές διαστάσεις, ανάλογα με τις προδιαγραφές τις κάθε πλατφόρμας και “αιχμαλώτισέ” την προσοχή του κοινού σου!
Πρόσφερε εξατομικευμένες “εμπειρίες” και αυθεντικότητα
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να εξελίσσονται και οι ακόλουθοι αυτών απαιτούν αυθεντικότητα και εξατομικευμένες εμπειρίες από τα brands ή υπηρεσίες. Δεν αρκεί πλέον να δημοσιεύεις γενικές πληροφορίες για τις υπηρεσίες που προσφέρεις.
Αντίθετα, θα πρέπει να εστιάσεις στην δημιουργία σχέσεων με το κοινό σου, παραθέτωντας ιστορίες ικανοποιημένων πελατών, υλικό behind the scenes, π.χ. από την δημιουργία της νέας σας καμπάνιας, footage από το εσωτερικό της εταιρεία ή των τμημάτων αυτής και τέλος, περιεχόμενο που δημιουργείται από τους ακόλουθους σας (θετικά reviews, προτάσεις βελτίωσης κ.o.k.) .
Η αυθεντικότητα και η αξιοπιστία, βρίσκονται πλέον στο επίκεντρο και αποτελούν τα βασικά κριτήρια, για να συνεχίσει να σας ακολουθεί και να αυξάνετε το κοινό σας, την νέα χρονιά.
“Στοχευμένες” κοινότητες και micro influencers
Ενώ το influencer marketing θα παραμείνει ένας σημαντικός πυλώνας, στην στρατηγική απήχησης των εταιριών και το 2024, έντονο θα είναι το ενδιαφέρον για την αλληλεπίδραση των brands, με στοχευμένες micro κοινότητες. Αυτές οι κοινότητες, επικεντρώνουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών, γύρω από συγκεκριμένες δραστηριότητες ή κλάδους και καλλιεργούν εμπιστοσύνη, για το προϊόν ή την υπηρεσία της εταιρείας. Η συνεργασία με micro – influencers ή ομάδες (groups), που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες του brand, μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε πιο άμεσα το κοινό σας, μετατρέποντας το σε πελάτες.
Ηλεκτρονικό εμπόριο και Social Commerce
Ο συνδυασμός αγορών μέσα από e-shops και του Social Commerce, δηλαδή αγορές που πραγματοποιούνται απευθείας από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, που προσφέρουν δυνατότητα αγοράς, θα συνεχίσει να “ενισχύεται” το 2024. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να βελτιστοποιήσουν τα προφίλ τους και τις αντίστοιχες δυνατότητες που προσφέρονται, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με στόχο να εξερευνήσουν τις νέες δυνατότητες που προσφέρονται από τα κανάλια αυτά, προκειμένου να αυξήσουν τα conversions και τις πωλήσεις τους.
Πολιτική απορρήτου – δεδομένων
Με τις ολοένα αυξανόμενες ανησυχίες για το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων, η διαφάνεια και οι ηθικές πρακτικές στο σύνολο του online customer journey από τις εταιρείες, θα είναι βασικοί παράγοντες για τη διατήρηση της αξιοπιστίας από τους επισκέπτες – πελάτες, για τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Η προσεκτική προσέγγιση των παραπάνω συνθηκών από τις εταιρείες, θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση του κοινού που τις ακολουθεί ενώ παράλληλα θα δημιουργηθούν θετικοί συνειρμοί για τα brand τους.